Łączy doświadczenie z tradycyjnego marketingu korporacyjnego z nowoczesnymi praktykami performance marketingu w scale-upach.
Absolwent SGH, zwolennik marketingu opartego na danych i badaniach. Swoją wiedzą dzieli się na blogu OMARKETINGU.PRO i LinkedIn, gdzie regularnie publikuje analizy z obszaru evidence-based marketingu.
W tej rozmowie bez owijania w bawełnę mówi:
→ Dlaczego zrezygnowali z TV na rzecz YouTube'a (i jakie wyniki to przyniosło) → Jak testować kreacje za ułamek budżetu produkcyjnego
→ Co sprawia, że briefy agencje są często powodem słabej kreacji
→ Jak nie dać się złapać w pułapkę segmentacji i targetowania
→ Dlaczego korporacyjny marketing często sam sobie strzela w stopę
→ Jak zbudował strategię marketingową dla Blix i jakie konkretne rezultaty przyniosła.
Jeśli chcesz zobaczyć evidence-based marketing w praktyce (a nie tylko w książkach) - ten odcinek jest dla Ciebie.
"Byliśmy pewni, że to najlepsza kreacja. Przebadała się najgorzej" - Kuba Sobczak (Blix) / #PDS S2E5