Prosto Do Strategii
Prosto Do Strategii
"Byliśmy pewni, że to najlepsza kreacja. Przebadała się najgorzej" - Kuba Sobczak (Blix) / #PDS S2E5
0:00
Current time: 0:00 / Total time: -1:21:50
-1:21:50

"Byliśmy pewni, że to najlepsza kreacja. Przebadała się najgorzej" - Kuba Sobczak (Blix) / #PDS S2E5

Kuba Sobczak to ekspert w dziedzinie evidence based marketingu, obecnie pełniący funkcję Marketing & Growth Director w Blix.

Łączy doświadczenie z tradycyjnego marketingu korporacyjnego z nowoczesnymi praktykami performance marketingu w scale-upach.

Absolwent SGH, zwolennik marketingu opartego na danych i badaniach. Swoją wiedzą dzieli się na blogu OMARKETINGU.PRO i LinkedIn, gdzie regularnie publikuje analizy z obszaru evidence-based marketingu.

W tej rozmowie bez owijania w bawełnę mówi:

→ Dlaczego zrezygnowali z TV na rzecz YouTube'a (i jakie wyniki to przyniosło) → Jak testować kreacje za ułamek budżetu produkcyjnego

→ Co sprawia, że briefy agencje są często powodem słabej kreacji

→ Jak nie dać się złapać w pułapkę segmentacji i targetowania

→ Dlaczego korporacyjny marketing często sam sobie strzela w stopę

→ Jak zbudował strategię marketingową dla Blix i jakie konkretne rezultaty przyniosła.

Jeśli chcesz zobaczyć evidence-based marketing w praktyce (a nie tylko w książkach) - ten odcinek jest dla Ciebie.

Discussion about this episode