Nowy odcinek #PDS: Przestań "budować markę", zacznij zasypywać konkretną lukę.
Wiesz co mnie najbardziej wkurza w marketingu? Te wszystkie generyczne porady typu "musisz budować markę". Jakby to było takie proste...
Pracując ze średnimi i dużymi firmami, zauważyłem, że większość z nich nie ma problemu z "budowaniem marki" jako takim. Mają bardzo konkretny problem - jedną z trzech luk:
Albo nikt ich nie zna (luka świadomościowa)
Albo są źle postrzegani (luka percepcyjna)
Albo pojawiają się w za małej liczbie sytuacji (luka kontekstowa)
I to jest kluczowe - każda z tych luk wymaga zupełnie innego podejścia.
W najnowszym filmie pokazuję Ci, jak rozpoznać którą lukę masz w swoim biznesie i co z tym zrobić. Plus prawdziwe case studies, w tym jeden z mojej praktyki - transformację marki Ground Game.
🎥 Zobacz film tutaj: