Podyskutujemy o strategii? Spotkajmy się!
Jeśli w swojej pracy chcesz (lub musisz) wykorzystać kompetencje strategiczne, dołącz do 3 spotkania społeczności Patronów Prosto Do Strategii. O czym będziemy mówić? Wy decydujecie!
💡 Nie jestem strategiem - mogę przyjść?
Ostatnio ktoś zwrócił mi uwagę, że nazwa “Klub Stratega” może sugerować, że te spotkania są dla zawodowych strategów z krwi i kości.
Nic bardziej mylnego (ale nie będę przepraszać, uwielbiam tę nazwę!).
“Strateg” w nazwie spotkań to tak naprawdę skala - od osób, które na co dzień prowadzą social media, są copywriterkami, accountami czy szefami agencji reklamowych, po osoby, które faktycznie pełnoetatowo realizują projekty strategii biznesu, marek i komunikacji.
To, co nas łączy, to potrzeba wykorzystywania na co dzień (lub od czasu do czasu) narzędzi, mindsetu i technik z obszaru strategii.
Na naszych spotkaniach panuje przyjacielska, otwarta atmosfera, gdzie każdy zabiera głos, zadaje pytania, dzieli się swoją perspektywą lub nie zgadza się z innymi.
I to jest w tym najlepsze.
Powiem wprost - ja założyłem ten “Klub” dla siebie. Potrzebowałem miejsca, w którym mogę zadać pytanie, albo powiedzieć coś, co w mojej głowie brzmi albo jak genialne, albo jak bardzo głupie, i odbić się z tym od osób, które przeżywają podobne rzeczy do mnie.
Na pierwszym spotkaniu rozmawialiśmy o celu projektowania strategii i powodach jej niewdrażania.
Na drugim spotkaniu skupiliśmy się bardziej narzędziowo na technice prowadzenia warsztatów.
Na trzecim spotkaniu… co się wydarzy na trzecim spotkaniu?!
Ponownie, proponuję dwa tematy, a Patroni - płatni subskrybenci tego newslettera - głosują na ten, który bardziej im pasuje.
Po “oficjalnej” części jest też przestrzeń na zadanie pytań do grupy na tematy dowolne, związane ze strategią.
Spotkanie odbędzie się w formule online 28. czerwca (piątek) w godz. 17-19.
🫵 Co się wydarzy na trzecim spotkaniu?!
Zagłosuj:
Jak zwiększyć szansę na wdrożenie strategii? - jak uczulać klienta na problemy we wdrożeniu, jak wpływać na kulturę organizacyjną firmy, czy brać odpowiedzialność za wynik, gdzie przebiega granica odpowiedzialności stratega.
Jak korzystać z badań w strategii? - odkrywanie insightów, kiedy stosować różne typy badań, czy można bez, przykłady strategii opartych o badania i bez badań, sprytne techniki badawcze.
Link do zapisów oraz ankieta do głosowania znajdują się w dalszej części newslettera - dostępnej tylko dla Patronów. Dołącz, by nie przegapić kolejnego spotkania!