Prosto Do Strategii
Prosto Do Strategii
Czym jest strategia w nurcie Human-Centered Design - Małgorzata Wardaszka / Prosto Do Strategii S2E3
0:00
-1:41:29

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of Prosto Do Strategii

Czym jest strategia w nurcie Human-Centered Design - Małgorzata Wardaszka / Prosto Do Strategii S2E3

Dziś spotykamy się z Małgorzatą Wardaszką-Deręgowską, strateżką marki i komunikacji w duchu Human-Centered Design (HCD), certyfikowaną facylitatorką strategiczną.

HCD to projektowanie skoncentrowane na człowieku - a więc metodologia, która stawia użytkownika w centrum procesu tworzenia np. strategii. Podczas pracy w tej metodzie, Małgosia stara się dogłębnie zrozumieć potrzeby, zachowania i doświadczenia wszystkich interesariuszy skoncentrowanych wokół marki (wewnętrznych i zewnętrznych), aby stworzyć skuteczne rozwiązania odpowiadające ich unikalnym wyzwaniom i pragnieniom.

Małgorzata Wardaszka jest wykładowczynią na podyplomowych studiach na kierunku Lider Innowacji w Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz na Trendwatching & Futures Studies w Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie.

Od 2022 roku jako zewnętrzna konsultantka strategiczna współpracuje z centrum kreatywności i biznesu Concordia Design.

Współpracuje też z Inkubatorem Przedsiębiorczości Uniwersytetu Warszawskiego i fundacją THINK, gdzie pomaga młodym biznesom w procesie inkubacji. Od lat wspiera małe biznesy, nagrywając podcast "Marki Testowane na Ludziach".

Z odcinka dowiesz się m.in.:

00:00:00-8:30 - Co Teoria Panny Łoś o brontozaurach ma wspólnego z marketingiem?
8:45-16:55 - Jak Małgosia została strateżką?
16:55-30:09 - Czym są Marki Testowane na Ludziach i co mają wspólnego z HCD? 30:09-32:00 - Co Małgosię wkurza w tradycyjnym ("wysokim") marketingu? 32:00-39:43 - Po co działać strategicznie?
39:43-46:13 - Strategia Małgosi: z kim współpracuje? Z kim nie? Jak pracuje? 46:13-1:00:00 - Jak wygląda proces strategiczny w duchu HCD?
1:00:45-1:05:00 - Dlaczego strategia to nie "fundament"?
1:05:01-1:09:35 - Ile serc ma ośmiornica?
1:09:35-1:16:50 - Czy Małgosia przejmuje się niewdrożoną strategią?
1:16:50-1:20:00 - Za co klienci płacą strategowi?
1:20:00-1:38:00 - Jak myśleć o misji i wizji w strategii marki?
1:38:02 - Czego słuchamy podczas pracy nad strategią?

PS. Przypominam, że już w piątek (17.05) od godziny 17:00 spotykamy się z Patronami newslettera na 2#edycji Dyskusyjnego Klubu Stratega, w trakcie którego wymienimy poglądy na temat bardziej strategicznego funkcjonowania w organizacjach.

Nie możesz tego przegapić!

Aby wziąć udział w spotkaniu (tym i każdym kolejnym), dołącz do grona Patronów - po dokonaniu opłaty, poniżej odsłoni Ci się instrukcja i link do dołączenia :)

This post is for paid subscribers

Prosto Do Strategii
Prosto Do Strategii
Serwus, nazywam się Daniel Kotliński i w tym podkaście mówię o strategii bez żargonu i banału. Z pasji i zawodu jestem niezależnym strategiem - pracuję z klientami nad ich markami oraz komunikacją w formule warsztatowej. O podejściu do mądrego projektowania strategii posłuchasz co dwa tygodnie. Więcej o mnie: www.danielkotlinski.pl