Postanowiłem nagrać 4-odcinkową serię, w której przeprowadzę Was przez szczegóły procesu tworzenia strategii marki.
Krok 1: Warsztaty strategiczne - jak je projektuję, prowadzę i o czym rozmawiamy w trakcie?
Krok 2: Research świata marki - jak i jakie dane zbierać, aby zbudować obraz rynku?
Krok 3: Praca kreatywna - jak wygląda proces syntezy wszystkich informacji w spójną strategię? Struktura strategii marki.
Krok 4: Strategia marki gotowa - co dalej?
Dziś koncentrujemy się na Kroku 3, czyli na SYNTEZIE DANYCH W SPÓJNĄ STRATEGIĘ MARKI.
Dowiesz się z tego odcinka m.in.:
Jak znajduję spójną historię w natłoku informacji?
Jakimi zasadami kieruję się, oceniając przydatność danych?
Jak przekształcam dane w strategię?
Z jakich elementów składają się moje strategie marki?
Czy stresuję się przed prezentacją dla klientów?
Poznaj kulisy mojej pracy i koniecznie ZASUBSKRYBUJ ten podcast, aby otrzymać powiadomienie o kolejnych odcinkach w serii.
Jak ZMIENIĆ dane w strategię marki? [ODC.9]