Prosto Do Strategii
Prosto Do Strategii
Semiotyka w strategii musi dostarczać konkretną rekomendację - Zofia Smełka-Leszczyńska
0:00
-41:32

Semiotyka w strategii musi dostarczać konkretną rekomendację - Zofia Smełka-Leszczyńska

Moją dzisiejszą gościnią jest Zofia Smełka-Leszczyńska - badaczka jakościowa i strateżka, psycholożka z doktoratem z kulturoznawstwa, a od niedawna... radna warszawska.

W rozmowie przybliża, jak zaczęła się jej kariera jako strateżki, dlaczego odeszła z agencji i prowadzi działalność freelancerską, jak wykorzystuje analizy semiotyczne i badania etnograficzne do odkrywania istotnych dla marek tropów kulturowych, a także jak wygląda jej ramowy proces strategiczny.

Tematy, które poruszamy:

01:01 - Od kreatywnej do badaczki i strateżki - kariera Zosi

07:20 - Jak ewoluuje kultura pracy w sektorze kreatywnym?

09:20 - Semiotyka w pracy strategicznej. Jak i do czego ją stosować?

24:10 - Czy przewidywanie trendów w marketingu ma w ogóle sens?

27:20 - Czym są badania etnograficzne w pracy strategicznej?

34:12 - Jak wygląda ramowy proces strategiczny Zosi?

Prosto Do Strategii is a reader-supported publication. To receive new posts and support my work, consider becoming a free or paid subscriber.

0 Comments
Prosto Do Strategii
Prosto Do Strategii
Serwus, nazywam się Daniel Kotliński i w tym podkaście mówię o strategii bez żargonu i banału. Z pasji i zawodu jestem niezależnym strategiem - pracuję z klientami nad ich markami oraz komunikacją w formule warsztatowej. O podejściu do mądrego projektowania strategii posłuchasz co dwa tygodnie. Więcej o mnie: www.danielkotlinski.pl