Dziś spotykamy się z Krzysztofem Dworzyńskim, doświadczonym strategiem marketingowym, który koncentruje się na pomocy firmom B2B w wyjściu z Pułapki Średniego Biznesu.
Jako strateg i dyrektor strategii w agencji reklamowej, pracował dla takich marek jak PKO Banko Polski, Santander Bank Polska, Samsung, Volkswagen, Carlsberg czy Canal+.
Z odcinka dowiesz się:
00:00-15:25 - Czym jest specjalizacja w B2B? Czy jest konieczna?
15:25-18:00 - Strategia to kompromis
18:08-21:52 - Problem z mikro- i małymi firmami w Polsce
22:25-31:30 - Czym jest Pułapka Średniego Biznesu
31:30-35:00 - Po czym poznać, że nasza firma jest w Pułapce Średniego Biznesu
35:00-43:00 - Czy strategia jest w ogóle potrzebna do wzrostu
45:50-52:20 - Jak Krzysztof Dworzyński trafił do branży B2B
52:20-57:00 - Case study Krzysztofa - Multiwash
57:00-1:03:40 - Strategiczna narracja musi być oparta o Problem
1:03:40-1:17:40 - Proces strategiczny Krzysztofa od A do Z
1:17:49-1:24:30 - Co według Krzysztofa jest najgorsze w marketingu
1:24:35-1:32:30 - Jaki mental klientów utrudnia wdrożenie strategii B2B
1:32:30-1:39:30 - Czy agencje reklamowe rozumieją marketing B2B
1:39:30-1:42:25 - 3 kluczowe cechy dobrego stratega
1:42:30 - 3 najważniejsze książki biznesowe wg. Krzysztofa
PS. Przypominam, że już jutro (17.04) od godziny 17:00 spotykamy się z Patronami newslettera na pierwszej edycji Dyskusyjnego Klubu Stratega, w trakcie którego wymienimy poglądy na temat bardziej strategicznego funkcjonowania w organizacjach.
Nie możesz tego przegapić!
Aby wziąć udział w spotkaniu (tym i każdym kolejnym), dołącz do grona Patronów - po dokonaniu opłaty, poniżej odsłoni Ci się instrukcja i link do dołączenia :)