W 3. odcinku PROSTO D/O STRATEGII ponowne spotkanie z Nie-ekspertką! Rozmawiamy o tym, jak w unikalny sposób DOŚWIADCZYĆ procesu decyzyjnego konsumentów. Dzielę się swoimi kejsami i pomysłami na to, jak w unikalny rynkowo sposób zdefiniować potrzeby klienta i zbudować na tym przewagę konkurencyjną.
Z odcinka dowiesz się:
- Po co analizować potrzeby klientów?
- Jak analizować potrzeby poza badaniami i wywiadami?
- Co dało mi udawanie rodzica, start w Runmageddonie i noc sylwestrowa w Kubotach?
- Jak to możliwe, że "analiza" nie wystarczy do stworzenia dobrej strategii?
- Jak wykorzystałem historię "Enigmy" do komunikacji wyróżników szkoły?
Oceń ten odcinek po przesłuchaniu!
Więcej informacji o mnie: www.danielkotlinski.pl
Jak KREATYWNIE odkryć potrzeby konsumentów? [ODC.3]